Çirkin Ördek Yavrusu
Bir ördek yavrusu, farklı olduğu için ailesi tarafından dışlanır. Tüm diğer kuşlar ve hayvanlar da minik yavruyu istemez. Sonunda bir anne kuğu, onu yavrularından biri gibi yanına alır.