Donald ile Kış Uykusu
Korucu Donald Duck ve ayıları kış uykusuna yatırır. Humphrey horlayınca kovulur. O da bebek şapkası takar ve yetim kılığına girerek diğer ayıları onu içeri almaya ikna eder.