Donald'ın Golf Oyunu
Donald Duck yeğenlerine golf yeteneğini sergilemeye çalışır ancak yeğenleri ona hapşırık, gürültü ve "hileli" golf sopalarıyla şakalar yapar. Sonunda da bir golf topu içine çekirge koyarlar ve çekirge oradan oraya "zıplar".