Fever Pitch
Drew Barrymore ve Jimmy Fallon, mükemmel erkekle tanışan, ancak onun ilk gerçek aşkı olan Boston Red Sox ile rekabet etmesi gerektiğini keşfeden bir kadın hakkında bu romantik komedide birlikte rol alıyor.