FLY
Uçurumun kenarında durup bedeninizi rüzgâra bırakmak için her şeyi kaybetmeye razı olmalısınız. Hayatınızın aşkını bulmuş da olabilirsiniz, sevdiğiniz hayatı da. Bu film yedi yıl boyunca BASE jumping'in heyecan verici ama bir o kadar da tehlikelerle dolu dünyasında kendilerini hayatta hissetmek için her şeyini ortaya koyan üç çifti anlatıyor.