Okyanus Kaşifleri
James Cameron'ın yönetmen koltuğunda oturduğu dizi şimdiye kadar yapılan en gelişmiş araştırma gemisi olan OceanXplorer ile izleyenleri dünyadaki okyanusların en uzak sınırlarını araştırmaya davet ediyor. İleri teknolojiyle donanmış ve itinayla seçilmiş cesur kaşiflerden ve bilim insanlarından oluşan bir ekip okyanusun en büyük gizemlerini çözmek için içinde yaşayan canlılar ve ekosistemlerini incelemek üzere küresel bir maceraya atılıyor.