Goofy ile Oğlu
Goofy, genç oğlu Max için eğlenceli bir şehirlerarası yolculuk planlamıştır. Baba-oğul ilişkisi kurmak için eski balıkçı limanına giderken başlarına talihsizlikler gelir. Max, biraz sersem olsa da, sevgili yaşlı babasının peşinden gitmenin yanlış bir şey olmadığını öğrenecek midir?
Sevimli Goof, ülkeyi dolaştıkları eğlenceli yolculukta genç oğlu Max’le bağ kurar. Eski balıkçı limanına giderken kendilerini, talihsizliklerin, aksiyon dolu durumların, zor kaçışların ve hatta Koca Ayak ile komik bir yakın karşılaşmanın içinde bulurlar. Max, biraz sersem olsa da, sevgili yaşlı babasının peşine takılmanın yanlış bir şey olmadığını öğrenecek midir? Bu soru, Max ve Goofy'nin şimdiye kadar gerçekleştirilen en muhteşem rock konserinde "sahneyi salladığı" nefes kesici finalde yanıt bulur.