Mickey, Donald, Goofy: Üç Silahşörler
Klasik bir macera hikayesinin bu animasyonlu müzikal versiyonu, silahşor olmak ve Prenses Minnie'yi kurtarmak gibi büyük hayallere sahip küçük çaplı hademeler olan yakın arkadaşlar Mickey, Donald ve Goofy'ye yer veriyor.
Yakın arkadaşlar Mickey, Donald ve Goofy, silahşor olma konusunda büyük hayallere sahip küçük çaplı hademelerdir. Silahşörlerin lideri Peg-Leg Pete ve onun fesat teğmeni Clarabelle, Pete'in tahta çıkmasının önündeki tek fare olan Prenses Minnie'yi krallıktan defetmek için alçakça bir komploda onları kullanınca, hayatları alt üst olur. Mickey, Donald ve Goofy kahraman gibi görünmeyebilir ama Pete için bir sürprizleri vardır. Ekip çalışması ve arkadaşlığın verdiği güçle, birlikte çalışırlarsa her şeyi başarabileceklerini kısa sürede öğrenirler.