Halloweentown 2: Kalabar’ın İntikamı
Disney Channel Halloweentown 2: Kalabar’ın İntikamı'nda cadıları, hortlakları ve çocukları büyüler. Kimberly J. Brown, Cadılar Bayramı'nın en sevilen filminin büyüleyici devamında Marnie rolünü yeniden canlandırıyor. Büyükanne Aggie (Reynolds), bir dizi garip olayı araştırmak için Marnie ve Sophie'yi Halloweentown'a götürür. Geldiklerinde, canlı topluluk büyüsünü kaybetmiş gibi görünüyor. Gargoyleler de dâhil olmak üzere vatandaşlar gri ve sıkıcı. Aggie'nin büyü kitabının çalındığını öğrenmesi ve üçlünün yola çıkıp onu bulmaya karar vermesi uzun sürmez. Kızgın bir büyücünün kitabı aldığını keşfederler ve Cadılar Bayramı'nda gece yarısı her insanı giydiği kostüm ne olursa olsun kalıcı olarak dönüştürmeyi planlarlar. Marnie, Halloweentown'u sonsuza kadar değiştirmekle tehdit eden genç büyücüyü yenmek için becerilerini kullanmak zorunda olduğundan, zamana karşı bir yarıştır bu.