Hava Kuvvetleri Bir
Hava korsanları Amerika Birleşik Devletleri başkanının ve ailesinin yolculuk yaptığı uçağı kaçırır fakat eski bir asker olan başkan onları yenmek için elinden geleni yapar. Harrison Ford'un canlandırdığı başkan terör üzerine bir konferanstan dönmekteyken bulunduğu uçak teröristler tarafından kaçırılmıştır ve teröristler başkan isteklerini yerine getirmediği takdirde, onu, karısının ve kızının hayatını almakla tehdit etmektedirler. Başlangıçta başkan teröristlerden kaçmayı başarır; fakat grubun tehlikeli lideri Gary Oldman, başkanın karısını (Wendy Crewson) ve 12 yaşındaki kızını (Liesel Matthews) Rusya'da hapiste olan arkadaşını kurtarmak adına rehin alır. Zamanında onur madalyası almış olan Başkan Marshall, teröristlerle olağanca gücüyle ve zekasıyla savaşırken, başkan yardımcısı da Beyaz Saray'dan teröristle ve Rus hükümetiyle anlaşmaya varmaya çalışır.