Hız Tuzağı
Los Angeles polis memuru (Keanu Reeves), 80 km hızın altına düşerse patlayacak olan kaçırılmış bir belediye otobüsünde rehin kalmıştır ve korkudan titreyen bir yolcunun (Sandra Bullock) direksiyona geçerek herkesi kurtarmasını sağlamak zorundadır.
Nefes kesici aksiyon numaraları ve beklenmedik aşk ilişkileriyle dolu bu kalp çarpıtan gerilim filminde Keanu Reeves, Sandra Bullock ve Dennis Hopper rol alıyor. Jack Traven (Reeves), intikama susamış bir zorbanın (Dennis Hopper) bir otobüse yerleştirdiği bombayı etkisiz hale getirmek için yollanmış bir Los Angeles polis memurudur. Bu da yetmiyormuş gibi Jack, yolculardan biriyle birlikte (Bullock) otobüsü şehrin içindeki trafik ışıklarından 80 km hızla geçirmek zorundadır, yoksa bomba patlayacaktır!