Hindenburg: Kayıp Kanıt
Kaza araştırmacıları, tarihçiler ve bilim insanlarından oluşan bir ekip, eldeki yeni film kanıtlarıyla Hindenburg'un zeplin vakasını tekrar incelemek için bir araya geldi.