James Cameron ile 20 Yıl Sonra Titanik
James Cameron, gişe rekorları kıran Titanik filmini yaratırken yaptığı kritik seçimlere geri dönüyor. Su altı görüntüleri, bilgisayar tarafından oluşturulan simülasyonlar ve bilimsel keşifler gibi çok sayıda yeni Titanik araştırmasına karşı, uzman bir ekiple birlikte, fikirlerini test edip bu simgesel ve trajik olayın birçok gizemini çözmeye devam ediyor.