Hitler'in Basın Savaşı
Munchener Post gazetecileri, 1920 gibi erken bir tarihte, Hitler'in yarattığı tehlikeyi gördüler. Tereddütsüz ve korkusuzca, Nasyonal Sosyalizm hakkında yazdılar. Hitler onları "Munchener Pest" veya "şeytanın atölyesi" olarak adlandırdı ve onları haydutlarıyla tehdit etti. Bugün bu cesur editörler ve gazeteleri neredeyse unutuldu. Onlar hakkında sadece Brezilya'da bir kitap yayınlandı.