İki Babalık
İki en yakın arkadaş; beklenmedik bir şekilde, bir anda kendilerini iki çocuğun bakım ve sorumluluğunu iki hafta boyunca üzerlerine almış olarak bulurlar. Hayatları alt üst olmuştur.
İki en yakın arkadaş; boşanmış bir baba (Robin Williams) ile onun çapkın ruhlu bekâr iş ortağı (John Travolta) hayatlarının en büyük iş anlaşmasının eşiğindeyken beklenmedik bir şekilde, bir anda kendilerini 6 yaşındaki ikiz çocukların bakım ve sorumluluğunu iki hafta boyunca üzerlerine almış olarak bulurlar. Çocuklarla arası pek iyi olmayan bu iki bekâr, ikizlere (Ella Blue Travolta and Conner Rayburn) bakmakta zorlanırlar ve birbiri ardına fiyaskolar yaşarlar. Sonunda hayatta gerçekte neyin önemli olduğuna dair yeni bir bakış açısı kazanırlar.