Johnny Tsunami
Genç bir sörfçü olan Johnny Kapahaala, Vermont'taki ufak bir kayak merkezi kasabasına taşınmak zorunda kalır. Ve kendini kolej kayakçıları ile devlet okulu snowboardcuları arasındaki bir savaşın ortasında bulur.
Disney Channel'ın yeni filmi JOHNNY TSUNAMI, Hawai'deki evi olan adadan kopartılan ve Vermont'ta bir kayak merkezi kasabasına taşınmak zorunda kalan Johnny Kapahaala'nın hikâyesini anlatır. Burada kendini kolej kayakçıları ile devlet okulu snowboardcuları arasındaki uzun süredir var olan bir savaşın ortasında bulur. Ama dedesinin yardımıyla dağın en iyi sporcusu olur.