Gençlik Plajı
Efsane bir dalga, onları nostaljik plaj partisi müzikali "Wet Side Story"nin içine taşıyana kadar, sörfçü Brady ve McKenzie hayatın tadını çıkarıyordu. Sörfçüler burada senaryoyu değiştirerek başroldeki karakterlerin birbirleri yerine kendilerine aşık olmalarını sağlar. Eğer hikayeyi eski akışına döndürebilirlerse, kolayca eve gidebilecekler. Aksi takdirde, sonsuza dek nostaljik dünyada sıkışabilirler.
Cowabunga! Güneş altında heyecan, sürprizler ve romantizm dolu heyecan dalgasını yakalayın. Brady (Ross Lynch) ve McKenzie (Maia Mitchell) için hayat güzel gidiyordu. Ancak azgın bir dalga onları, motosikletçi ve sörfçüler arasındaki rekabeti konu alan klasik 60’lar plaj partisi filmi "Wet Side Story”nin içine büyülü bir şekilde götürdüğünde işler değişti. Burada sörf yapan, şarkı söyleyen ve dans eden Brady ve Mack, yanlışlıkla senaryoyu değiştirir ve filmin başrollerindeki karakterler birbirleri yerine onlara aşık olur. Kahramanlarımız bu hikayeyi tekrar rayına koyabilecek mi, yoksa sonsuza dek orada mı kalacaklar? Eğlenceli komedi ve yüksek enerjili müzikle dolup taşan Gençlik Plajı, yaz keyfini tüm yıla uzatıyor.