Kaplanlar Yükselişte
Disneynature'dan "Kaplanlar Yükselişte", dünyadaki en ikonik hayvanlardan birinin olağanüstü geri dönüşünü gözler önüne seriyor. Kaplan popülasyonları öylesine artış gösterdi ki bu büyük kedilerin pek çoğu, Hindistan ormanlarından çıkıp çiftliklere ve köylere giriyor. Bu hikâyenin kahramanları veterinerler, bilim insanları ve insanlarla kaplanların bir arada var olmasını sağlamak için özveriyle çalışan görevliler.