Köpekbalıkları Yunuslara Karşı: Ölümcül Savaş
Binlerce yıldır okyanusu paylaşıyorlar, ancak bilim adamları köpekbalıkları ve yunuslar arasındaki karmaşık ilişkiyi daha yeni anlamaya başladılar. Köpekbalıkları Yunuslara Karşı, yeni ve en son araştırma teknolojisini kullanarak köpekbalığı ve yunus savaşının sırlarını ortaya çıkarmak için bu vahşi mücadelenin merkez üssüne — Shark Bay, Avustralya’ya seyahat eden bir uzman ekibini takip ediyor.