Köpekbalığı Ve Ton Balığı
Ascension Adası’nın uzak kristal mavisi savaş alanlarında mücadele eden gerçek okyanus devlerinin çarpışması. Her ikisi de apeks avcısı olan bu Mako ve Tiger köpekbalıkları için sarı yüzgeçli ton balığı en büyük ödül. Ton balığı genellikle köpekbalıklarından daha hızlı, daha zinde ve 110 kiloya ulaşan ağırlıklarıyla daha büyüktür. Bu canavarları avlayan herhangi bir köpekbalığı, ya kas gücünü kullanmalı ya da son derece zeki olmalı ya da her ikisi de! Ancak üçüncü bir oyuncu oyuna girdiğinde, denge bozulur. Kim kazanacak?