LEGO Star Wars: Terrifying Tales
Poe ve BB-8, volkanik gezegen Mustafar'a zorunlu iniş yaptıktan sonra, Darth Vader'ın ürkünç eski kalesinde yardım arar. Bu ikili orada işbirlikçi bir Hutt'la ve onları Star Wars'un tüm çağları boyunca var olmuş eski eserlerle ve ikonik süper kötülerle bağlantılı üç korkunç öyküyle eğlendiren, Darth Vader'ın eski hizmetkarı Vaneé ile karşılaşır.
LEGO Star Wars Yılbaşı Özel'i takip eden yepyeni LEGO Star Wars Terrifying Tales, Cadılar Bayramı zamanında, Star Wars evreninin süper kötü ve karanlık tarafının işlendiği sezonluk bir kutlamadır. Skywalker'ın Yükselişi'ndeki olayların ardından Poe ve BB-8'in volkanik gezegen Mustafar'a zorunlu iniş yapması gerekir ve orada Darth Vader'ın kalesini satın alan ve onu yenileyip galaksinin ilk Sithler'den ilham alınan her şey dahil lüks oteline çevirmeye çalışan, açgözlü ve işbirlikçi Graballa the Hutt ile karşılaşır. Poe, BB-8, Graballa ve Dean (Graballa'nın tamircisi olarak çalışan cesur bir genç çocuk), X-Wing'in tamir edilmesini beklerken, Darth Vader'ın eski sadık hizmetkarı Vaneé ile gizemli kalenin içinde maceralara dalar. Yolculuk esnasında Vaneé, Star Wars'un tüm çağları boyunca var olmuş eski eserlerle ve ikonik süper kötülerle bağlantılı üç korkunç öykü anlatır. Vaneé korkunç öykülerini anlatıp kahramanlarımızı kalenin karanlık merkezine doğru çekerken, şeytani bir plan ortaya çıkar. Dean'in yardımıyla Poe ve BB-8, korkularıyla yüzleşmek zorunda kalacak, antik bir kötünün güçlenmesini engelleyecek ve arkadaşlarının yanına dönebilmek için kaçmaya çalışacaktır.