LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles - Clash of the Skywalkers
Öfkeli İmparator, Holokronları yok etmesinin intikamını almak üzere Luke’u bulması ve yok etmesi için Darth Vader’ı ve tüm filosunu gönderir. Luke, son Holokrondan ilham alır.