Leydi ile Sokak Köpeği 2: Scamp’in Macerası
Lady ve Tramp'in afacan yavrusu Scamp her zaman köpek kulübesindedir. Şimdi, özgürlük arzusu onu kötü şöhretli bir sürü olan Hurdalık Köpekleri ile nihai maceraya gönderiyor. Tasmasız hayatı mı, yoksa evde sahip olduğu şımartılmış hayatı mı seçecektir?
Walt Disney'in sevilen klasik hikayesi devam ederken, sihri ve mucizeyi paylaşın. Lady ve Tramp'in yaramaz yavrusu Scamp, her zaman köpek kulübesindedir. Şimdi, özgürlük arzusu onu en büyük maceraya gönderir. Scamp, idolü olan, şehirli Buster ve tatlı ve hassas serseri Angel’ın da dahil olduğu, kötü şöhretli bir sürü olan Hurdalık Köpekleri'ne katılır. Scamp, yeni arkadaşlarıyla tasmasız bir hayatı mı seçecek, yoksa evde yaşadığı şımarık hayatı mı kucaklayacak?