Leydi ile Sokak Köpeği
Bu Disney klasiğine âşık olacaksınız. Sevgiyle şımartılmış bir Cocker Spaniel olan Lady, melez bir sokak köpeği olan Tramp'e âşık olur. Bu sevgi dolu hikâye, yeni jenerasyonda da aileleri sevimliliğiyle büyülüyor.
Walt Disney'nin sevilen klasiğine âşık olacaksınız. Sevilerek şımartılmış bir cocker spaniel olan Lady ve âşık olduğu melez sokak köpeği Tramp'in heyecan verici maceralarına siz de katılın. Bu sevgi dolu hikâye yeni jenerasyonda da mükemmel animasyonları, unutulmaz şarkıları ve tüm zamanın en unutulmaz aşklarından biriyle aileleri ve hayranları büyülüyor.