Marvel Rising: Playing With Fire
Inferno'nun güçleri genç ve kudretli bir düşman tarafından çalındığında, yeni düşmanlarını alt etme ve arkadaşlarına yardım etme kararı Gizli Savaşçılar'a kalır.