Marvel Rising: Initiation (Shorts)
Ghost-Spider, en iyi arkadaşının ölümünden sorumlu suçluyu ararken, hem SHIELD hem de NYPD tarafından arkadaşını öldürmekle haksız yere suçlanır. Artık firari olan Ghost-Spider, Ms. Marvel ve Sincap Kız’a karşı savaşırken adını temize çıkarmanın bir yolunu bulmalıdır.