My Cousin Rachel
Daphne du Maurier'in romanından uyarlanan bu karanlık, katmanlı aşk hikayesinde, genç bir adam (Sam Claflin), katil olduğuna dair kanıt olmasına rağmen güzel kuzenine (Rachel Weisz) aşık olur.