O İllet Kedi
Sadık erkek kedisi D.C. (diğer adıyla "İllet Kedi"), gizemli bir kaçırma olayıyla ilgili önemli bir ipucunu eve getirdiğinde, 16 yaşındaki Patti Randall, sıkıcı şehrin aniden bir heyecanlı bir suç yuvasına dönüştüğünü fark eder. Bu tuhaf suçu çözmek için çaylak bir FBI ajanıyla birlikte çalışmaya başlar. Bu muhteşem ikili, kediyi izlemeye başladıklarında, beklenmedik sürprizlerle karşılaşırlar.