Pokahontas 2
Pokahontas, arkadaşları Meeko, Flit ve Percy ile birlikte İngiltere'ye doğru yelken açar ama oraya vardığında, her zaman bildiği hayata geri dönmekle, bu yeni ülkede kalbinin sesini dinlemek arasında bir tercih yapmalıdır.
Pokahontas, arkadaşları Meeko, Flit ve Percy ile birlikte barış elçisi olarak İngiltere'ye doğru yelken açar. Başlangıçta Londra'nın garip modaları ve tuhaf gelenekleriyle kafası karışan Pokahontas, çok geçmeden gösterişli İngiliz John Rolfe ile arkadaş olur. Ama gizemli bir yabancının gelişi, Pokahontas'ı her zaman bildiği hayatla, geleceğine giden yol arasında bir tercih yapmaya zorlar.