Robot Sevgilim
Mae ve Gabby, mükemmel erkek arkadaşı tasarlamak için yola çıkan, süper akıllı, teknoloji meraklısı iki en iyi arkadaş. Kısa süre sonra, tasarladıkları harika çocuğun aslında çok gizli bir süper asker olduğunu fark ettiklerinde başlarını belada bulurlar.
İleri seviye fen ve matematik testleri Gabby Harrison ve Mae Hartley için çocuk oyuncağı, ancak okula uyum sağlamak kendiliğinden olmuyor. Mae'nin babasına ait tasarım yazılımını kullanan kızlar, Mae'nin liseli bir kızın bir erkekte isteyebileceği her şey olarak hayal ettiği sahte erkek arkadaşı Albert'in yüksek çözünürlüklü bir versiyonunu tasarlar. Ancak, Albert gelişmiş bir robot asker olarak hayat bulduğunda, en iyi iki arkadaş, Mae'nin babasının şu anda Gabby ve Mae'nin yanı sıra Albert'in de yanlış ellere geçmemesini sağlamak için peşinde olan çok gizli bir askerî şube için çalıştığını çok geçmeden öğrenirler.