Cindy, yaşadığı eve küçük bir çocuğun musallat olduğunu öğrenir ve onu kimin ve neden öldürdüğünü bulmak için bir arayışa girer. Ayrıca uzaylı "TriPodlar" gezegeni istila ediyordur ve onları durdurmak için bir sırrı ortaya çıkarması gerekir.
Scary Movie serisinin dördüncü bölümü, hem güncel korku filmlerini hem de süper kahraman türüyle dalga geçiyor. Anna Faris ve Regina Hall, sırasıyla sevimli, salak Cindy Campbell ve kendini düşünen, seks delisi arkadaşı Brenda olarak geri döndüler. Bu kez onlara şirin ama tamamen cahil Tom Ryan rolünde Craig Bierko da katılıyor. Birlikte Dünya'yı acımasız bir uzaylı istilasından kurtarmak için savaşıyorlar. Cindy Campbell, yaşlı bir kadınla ilgilendiği için Tom Ryan'ın yan dairesine taşınır. Eve küçük bir çocuğun musallat olduğunu öğrenir ve onu kimin ve neden öldürdüğünü bulmak için bir arayışa girer. Ayrıca uzaylı "triPodlar" gezegeni istila ediyordur ve Cindy, onları durdurmak için bir sırrı ortaya çıkarmalıdır.