SpaceX'in İçinden Mars
SpaceX'in İçinden Mars, insanları Mars'a götürme planına odaklanıyor ve dünyanın en devrimci şirketlerinden birine göz atmamızı sağlıyor. Çekimleri üç yıl süren bu yolculuğun perde arkasını, başarı ve aksiliklerle dolu çalışmalara sabırla devam eden ve uzay endüstrisini en hızlı şekilde ilerletmeye çalışan Elon Musk ve mühendisleriyle deneyimleyin.