Dönüm Noktası
Dönüm Noktası, bir zaman yolculuğu macerasıyla tarihte gezinerek evrimsel gelişimimizi sağlayan kilit "dönüm noktalarını" ziyaret edip, insanlığın nasıl modernleştiğini araştırıyor. Dünya çapında bir gelecek düşünürü olan Jason Silva, modern hayatımıza şekil veren ateş, tıp, savaş, para ve iletişim gibi önemli gelişmeleri keşfetmede bize rehberlik ediyor.