Spark Hikayesi
Pixar Animasyon Stüdyoları'nın film yapımcılarından Aphton Corbin (“Twenty Something”) ve Louis Gonzales'in (“Nona”) liderlik rolüne adım atarken ve kendi kişisel SparkShorts vizyonlarını izleyicilere ulaştırmaya çalışırken yaşadıkları sürece, sürükleyici ve özel bir bakış sunan bir belgesel film.