Step Into... The Movies with Derek and Julianne Hough
En efsanevi sinema performanslarını yeniden yaratıyoruz. Yıldızlarla dolu bir şarkıcı, dansçı, aktör ve film efsanesi kadro ile modern bir yorumla yeniden tasarlanan performanslar, “Singin' in the Rain”, “Moulin Rouge”, “Beauty and the Beast”, “Chicago”, “Dirty Dancing”, “Saturday Night Fever” ve "La La Land" gibi ikonik filmlerden ilham aldık.