The Great American Tag Sale with Martha Stewart
Günlük yaşamı bir sanat formuna dönüştürmesiyle tanınan Martha Stewart, geniş mobilya, sanat ve ev eşyaları koleksiyonundan parçalarla yollarını ayırmaya hazır. Ünlülerin ve komşuların satışa önizleme yapması için özel bir kokteyl partisi de dahil olmak üzere bir dizi etiket satışı etkinliği düzenlenecek.