The Making of Hawkeye
Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, Vincent D'Onofrio gibi isimlere katılın ve Marvel Studios'un "Hawkeye" dizisinin nasıl tasarlanıp yaratıldığını dinleyin. "Hawkeye" setini ziyaret edin ve dizinin heyecan veren aksiyon dolu set dekorlarını yaratabilmek için neler gerektiğine ilk elden tanık olun. Marvel çizgi romanlarının sayfalarındaki Kate Bishop gibi bilindik karakterlerin altı bölümlük dizi için nasıl uyarlandığını ve hayata geçirildiğini öğrenin.
Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, Vincent D'Onofrio gibi isimlere katılın ve Marvel Studios'un "Hawkeye" dizisinin nasıl tasarlanıp yaratıldığını dinleyin. Projenin başlangıçta uzun metrajlı bir film olarak tasarlandığını ancak filmin yapımcılarının, anlatmak istedikleri hikayeyi sınırlı bir süreye sığdıramayacaklarını netleştirmesiyle fikir değiştirdiklerini öğrenin. Marvel Sinematik Evreni'nde on yıl boyunca Clint Barton'ı canlandırmasına rağmen, bu dizi sayesinde karakterinin yeni boyutlarını keşfedebilip onları ortaya çıkarabildiğini anlatan Jeremy Renner ile beraber oturun. Marvel çizgi romanlarının sayfalarındaki Kate Bishop, The Swordsman, The Tracksuit Mafia ve hatta Pizza Dog gibi bilindik karakterlerin altı bölümlük dizi için nasıl uyarlandığını ve hayata geçirildiğini öğrenin. “Rogers: The Musical”da perde arkasına geçip gülünç ve yaratıcı dans performanslarını sahnelemek için gereken muazzam miktarda çalışmayı ortaya çıkarın. Gerçek hayatta sağır olan ve daha önce hiç oyunculuk yapmamış olmasına rağmen, sezonun en önemli düşmanlarından Maya Lopez karakterine hayat verip şaşırtıcı bir performans sergileyen Alaqua Cox ile tanışın. "Hawkeye" setini ziyaret edin ve dizinin heyecan veren aksiyon dolu set dekorlarını yaratabilmek için neler gerektiğine ilk elden tanık olun. Ayrıca Daredevil'dan D'Onofrio'nun Kingpin karakterinin şaşırtıcı bir şekilde diziye dahil edilmesine neyin yol açtığını öğrenin. Tüm bunlar ve çok daha fazlası “ASSEMBLED: The Making of Hawkeye”da izleyicileri bekliyor.