The Making of Moon Knight
Marvel Studios'dan Moon Knight'ın nasıl bir özenle hayata geçirildiğini anlatan Oscar Isaac ve Ethan Hawke gibi isimlere katılın. ASSEMBLED, setten görüntüler sunarak oyuncularla ve ekiple yapılan kapsamlı röportajlar üzerinden bu çığır açan dizinin perdesini aralıyor. Ek olarak The Making of Moon Knight, dizinin yönetmenleri arasında geçen bir "yuvarlak masa tartışması" da içeriyor.
Marvel Studios'dan Moon Knight'ın nasıl bir özenle hayata geçirildiğini anlatan Oscar Isaac ve Ethan Hawke gibi isimlere katılın. ASSEMBLED, setten görüntüler sunarak oyuncularla ve ekiple yapılan kapsamlı röportajlar üzerinden bu yenilikçi ve çığır açan dizinin perdesini aralıyor. Pelerinli karakterin çizgi roman kökenini ziyaret edin ve yaratıcı ekibin Moon Knight'ın akılalmaz aktarılışını oluştururken belirli unsurları nasıl uyarladığına kulak verin. Oscar Isaac'ın aynı bedendeki ikili kişiliği yansıtma biçimini kendisiyle birlikte keşfedin, aynı zamanda akıl sağlığıyla ilgili sorunların saygılı ve anlamlı biçimde sunulabilmesi için gösterilen özene tanık olun. Yapımın, dizinin ana ögesi olan antik Mısır mitolojisini benimsememizi sağlayacak devasa ve karmaşık şekilde tasarlanmış setlerini turlayın. Diğer yandan MCU'nun ilk Mısırlı süper kahramanı The Scarlet Scarab'ı bu dizide oynama ayrıcalığına sahip olan May Calamawy ile tanışın. Ek olarak ASSEMBLED'ın bu bölümü, Moon Knight'ın yönetmenlerinin bulunduğu ve bu destansı projedeki ilham verici çalışmaların anlatıldığı "bir yuvarlak masa tartışması" da içeriyor. Bunların hepsi ve daha fazlası ASSEMBLED: The Making of Moon Knight'ta.