The Making of She-Hulk: Attorney at Law
Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth ve Benedict Wong gibi isimler Marvel Studios'tan She-Hulk: Attorney at Law'ın nasıl yaratıldığını ve şekillendiğini açıklarken onlara katılın. She-Hulk'ın yaratıcılarının gösterinin zor tarafını nasıl ortaya çıkardığını ve Marvel'ın ilk gerçek anlamda komedi türündeki dizisini bizlere nasıl sunduğunu - yani kendi izleyicisini de dahil etmek için seyirciyle hikaye arasındaki duvarı nasıl cesurca kaldırdığını keşfedin!
Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth ve Benedict Wong gibi isimler Marvel Studios'tan She-Hulk: Attorney at Law'ın nasıl yaratıldığını ve şekillendiğini açıklarken onlara katılın. Tatiana'nın, görsel efekt sanatçılarının post prodüksiyon sihirlerini kullanabilmeleri için bir "hareket yakalama kıyafeti" giyip inanılmaz bir performans sergilerken, tüm gama yakıtlı ihtişamıyla Jennifer Walters'ın yeşil yarısını ortaya çıkarmak için neler yaptığını keşfedin. She-Hulk'ın yaratıcılarının gösterinin zor tarafını nasıl ortaya çıkardığını ve Marvel'ın ilk gerçek anlamda komedi türündeki dizisini bizlere nasıl sunduğuna - yani seyirciyle hikaye arasındaki duvarı nasıl cesurca kaldırdığına şahit olun! MCU'nın tecrübeli isimleri Mark Ruffalo ve Tim Roth, She-Hulk'ın kendi rolleri Bruce Banner/Hulk ve Emil Blonsky/Abomination'a nasıl yenilik kattığını konuşurken onlarla zaman geçirin, tabii Daredevil olarak bilinen kanun kaçağına heyecan verici şekilde yeniden ışık tutan hayranların favorisi Charlie Cox ile birlikte. Hepsi ve daha fazlası, ASSEMBLED: The Making of She-Hulk'ta izleyiciyi bekliyor.