The Twilight Saga: New Moon
Cullen ailesi, Bella ile vampir Edward arasındaki ilişkiye engel olmak için taşınma kararı alır. Aşk acısı çeken Bella, teselliyi arkadaşı Jacob'da arar ve aralarında daha fazlasının da mümkün olabileceği yönünde düşüncelere kapılır.