Vahşi Doğa
Tüylü bir arkadaş grubu hayvanat bahçesinden kaçtığında, New York Şehri’nin gelmiş geçmiş ormanların en büyüğü ve en çılgını olduğunu keşfederler. Şimdi, yeni bir macera ve hayatlarının zorluğuyla karşı karşıya iken dışarıda hayatta kalmak istiyorlarsa birlikte çalışmak zorundadırlar.