Yetenekli Dr. Pol Yılbaşı Özel
Tüm aile evi Noel için hazırlarken, Dr. Pol ve Charles klinikteki en heyecan verici deneyimlerden bazılarını ve geçen yılki çiftlik ziyaretlerini hatırlar.
Nat Geo WILD, Noel dönemine girerken Michigan'ın merkezindeki Pols'a tekrar katılıyor. Tüm aile evi Noel için hazırlarken, Dr. Pol ve Charles, geçtiğimiz yıl klinikteki en heyecan verici deneyimlerden bazılarını ve geçen yılki çiftlik ziyaretlerini hatırlarlar. Ayrıca The Incredible Dr. Pol'un gelecek bölümlerindeki inanılmaz anlara da bir göz atıyorlar.