Dave
Dave, 20'li yaşlarının sonlarında, tüm zamanların en iyi rapçilerinden biri olacağına kendini inandırmış nevrotik bir adamdır. En yakın arkadaşlarını ikna edebilirse, onların yardımıyla gerçekten dünyanın en iyi rapçilerinden biri olabilir.