Searching for Soul Food
Bu yemek ve seyahat serisinde, ünlü Şef Alisa Reynolds izleyicileri dünyanın dört bir yanına götürerek, insanların kim oldukları ve ne yedikleri arasındaki derin bağların kaynağını arar. Yol boyunca Şef, elden ele ve mutfaktan mutfağa zaman içinde aktarılan hikâyeleri, gelenekleri ve tarifleri ortaya çıkarmak için yerel yiyeceklerin kaynağına doğru inmektedir.
Bu yemek ve seyahat serisinde, ünlü Şef Alisa Reynolds izleyicileri dünyanın dört bir yanına götürerek, insanların kim oldukları ve ne yedikleri arasındaki derin bağların kaynağını arar. Yol boyunca Şef, elden ele ve mutfaktan mutfağa zaman içinde aktarılan hikâyeleri, gelenekleri ve tarifleri ortaya çıkarmak ve kendi lezzetinden bir tutam getirmek için yerel yiyeceklerin kaynağına doğru inmektedir.