Donna Hay'le Yılbaşı Menüsü
Donna Hay bize dört bölümlük yeni dizisi Donna Hay Noel'de en muhteşem kutlamaları nasıl yaratacağımızı gösteriyor. Mükemmel glaze edilmiş jambon gibi yeniden tasarlanmış kutlama ana yemeklerinden imza yemeği pavlova gibi göz alıcı tatlılara kadar, Donna, kendi Noel sihrinizi yaratmak için en iyi zaman kazandırıcılarını ve imza püf noktalarını paylaşıyor.
Donna Hay, yeni dört bölümlük dizisi Donna Hay Noel'de en büyük kutlamalar için en sevdiği ipuçlarını ve püf noktalarını paylaşıyor. Donna, mükemmel bir şekilde glaze edilmiş jambondan muhteşem bir pavlova masa süsüne kadar aileniz ve arkadaşlarınızla geçirdiğiniz zamanı en üst düzeye çıkarmak için zaman kazandıran en iyi ipuçlarını ve stil fikirlerini nasıl ustalaştıracağımızı gösteriyor. Lezzetli hediyeler, nostaljik klasiklere bir dokunuş ve yeni kutlama favorileriniz için iddialı yemekler daha önce hiç görmediğiniz bir Noel kutlaması yaratmak için bir araya geliyor.