Amerika'nın Ulusal Parkları
"Amerika'nın en iyi fikri"nin 100. doğum gününü kutlayın. Bu birinci sınıf kalitedeki etkinlik; Yellowstone, Yosemite, Büyük Kanyon ve Everglades dahil olmak üzere Amerika'nın en sevilen sekiz milli parkında güzel film çekme ve tam da orada olma deneyimlerini içerir ve dünyanın en nefes kesici manzaralarından ve görkemli hayvanlarından bazılarının kapsamlı keşiflerini sunar.