Görev Gücü Bir
Tomorrowland Transit Authority, bünyesine aldığı beş inanılmaz çocukla seçkin bir ekip oluşturur! Çocuklar, birlikte bütün evren arasında bir bağlantı kurup onu Nemesystems adlı kötü bir güce karşı koruyacaklar!
Tomorrowland Transit Authority, bilim, teknoloji, mühendislik, sanat ve matematik alanlarında uzman beş inanılmaz çocuktan oluşan seçkin bir ekip oluşturmuştur. Görevleri, bütün evren arasında bir bağlantı kurmak ve onu Nemesystems olarak bilinen kötü bir güçten korumaktır!