Guardians of the Galaxy (Shorts)
Beş kanun kaçağı, Galaksinin Koruyucuları olmadan önce evrende gezinir. Bu kısa hikayeler Star-Lord, Groot, Roket, Drax ve Gamora’nın karanlık geçmişine ışık tutar.