Harlem Ice
"Harlem Ice", Harlem Artistik Buz Pateni programındaki kızların yarışmalara, gösterilere ve hayatlarını değiştirecek küresel bir deneyime hazırlanışlarını anlatan beş bölümlük bir belgesel dizidir. Onların gözünden HABP sezonunun inişlerine ve çıkışlarına, aynı zamanda farklı etnik kökenlerden gelen genç kızlar olarak buz pateni dünyasında tabuları nasıl yıktıklarına ve küresel bir sahneye nasıl erişim sağladıklarına şahit olacağız.
"Harlem Ice", Harlem Artistik Buz Pateni programındaki kızların yarışmalara, gösterilere ve hayatlarını değiştirecek küresel bir deneyime hazırlanışlarını anlatan beş bölümlük bir belgesel dizidir. Onların gözünden HABP sezonunun inişlerine ve çıkışlarına, aynı zamanda farklı etnik kökenlerden gelen genç kızlar olarak buz pateni dünyasında tabuları nasıl yıktıklarına ve küresel bir sahneye nasıl erişim sağladıklarına şahit olacağız. Bu belgeselde Tori ve Ashley adındaki iki kız kardeşi, patene yeni başlayan Adrianna'yı ve kıdemli sporcu Ariyana'yı takip ediyoruz. Kızların her biri kendi hikâyesini yazarken Harlem Ice'ın adını duyurmasına da katkıda bulunur.