Hazen Audel ile Kabile Yaşamı
Aşırı maceraperest Hazen Audel, en heyecan verici, acı verici ve tiksindirici anlarını yeniden yaşar ve Primal Survivor olmak için gerekeni ortaya koyar. Su bulmak, protein tedariği, barınak inşası, ateş yakıp, hayatta kalmak için çok önemlidir, ancak dünyanın bazı düşman bölgelerinde bu hayatta kalma temellerinde ustalaşmak imkânsız görünebilir.